اخبار

مدرسه زبان روسی ایران مرجع رسمی برگزاری آموزش و آزمون تورفل در ایران شد

مرکز آزمون A2 زبان روسی در ایران

مدیر امور بین الملل مدرسه زبان روسی ایران اعلام کرد بر اساس قرارداد منعقد شده بین موسسه پردیس شریف (صاحب برند های مدرسه زبان روسی ایران و مرکز ایران روس) و موسسه دولتی آموزش عالی (دانشگاه) زبان شناسی پوشکین در مسکو، از این پس مدرسه زبان روسی ایران و مرکز آموزش ایران روس یکی از مراجع رسمی برگزاری آموزش و آزمون زبان روسی زیر نظر و به نمایندگی موسسه پوشکین روسیه در کشور می‌شود.

به گزارش رسانه واحد همکاری­ های علمی بین المللی مدرسه زبان روسی ایران، خانم رضوانه حسنی، مدیر امور بین الملل با اعلام این خبر گفت: در جریان سفر آقای دکتر مشکینی مدیریت موسسه پردیس شریف برای شرکت در نشست همکاری های دوجانبه با مدیر و معاون امور بین الملل موسسه پوشکین در شهر شارجه امارات، قرارداد همکاری میان مدرسه زبان روسی ایران  و موسسه پوشکین به منظور اخذ نمایندگی برگزاری دوره های آموزشی و نیز آزمون زبان روسی در مدرسه زبان روسی ایران و مرکز ایران روس به امضا رسید.

او در همین ارتباط افزود: بر این اساس از این پس موسسه پردیس شریف(مدرسه زبان روسی ایران) به عنوان یکی از مراکز برگزاری آزمون های رسمی تورفل زبان روسی در کشور است و جایگاه مجری و ناظر برگزاری این آزمون تخصصی را در سطح‌های تعریف شده را بر عهده خواهد داشت.

خانم حسنی اضافه کرد: با اعطای این مجوز به مدرسه زبان روسی ایران برگزاری آزمون­ های زبان روسی به عنوان زبان خارجی بصورت آزمون‌های تستی استاندارد برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان این آزمون می‌توانند در صورت کسب امتیاز لازم، مدرک معتبر آزمون تورفل از «موسسه پوشکین روسیه» زیر نظر وزارت علوم روسیه را دریافت کنند. دانشجویان رشته‌های مختلف و به ویژه دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته‌های پزشکی دانشگاه­های روسیه که باید مدرک A۲ زبان روسی را دریافت کنند می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

طبق تفاهم نامه مذکور متقاضیان در زمان ثبت نام، امکان انتخاب محل آزمون در تهران و مسکو را خواهند داشت. در حال حاضر امکان شرکت در آزمون فقط به صورت حضوری و در شهر های تهران و مسکو وجود دارد و مدرسه زبان روسی ایران دفتر رسمی ثبت نام و برگزاری آزمون در کشور می باشد.

در خاتمه خانم حسنی مدیر امور بین الملل یادآور شدند که در مرکز آموزش ایران روس و مدرسه زبان روسی ایران به عنوان اولین و برترین مرکز آموزش زبان روسی در ایران، تمامی دوره های آموزش زبان روسی در سطوح مختلف و نیز دوره های آمادگی آزمون زبان روسی برگزار می شود و متقاضیان محترم می توانند مانند سابق از خدمات آموزشی مراکز و همچنین از دوره های مشترک با موسسه پوشکین در ایران و روسیه بهره مند شوند و همچنین جهت ثبت نام دوره های ویژه مدرسه تابستانی و مدرسه زمستانی موسسه پوشکین در مسکو و تهران به صورت حضوری و آنلاین با مراکز در ارتباط باشند.

راه های ارتباطی مرکز آموزش و آزمون موسسه پوشکین در ایران جهت ثبت نام در آزمون و دوره ها در سطوح مختلف :

شماره های تماس ۰۹۹۹۱۲۵۲۰۰۰ – ۰۹۱۲۰۱۴۷۸۲۰ – ۹۱۶۹۲۴۹۴(۰۲۱) – ۶۶۵۳۶۳۲۲(۰۲۱)

مهم ترین زمینه های همکاری مدرسه زبان روسی ایران با موسسه پوشکین روسیه:

۱. برگزاری آزمون های بین المللی زبان روسی (TORFL یا به روسی ТРКИ) در سطوح مختلف A1 و A2 و B1 و B2 و C1 و C2 موسسه پوشکین روسیه در ایران

۲. برگزاری دوره های آموزشی زبان روسی مشترک به صورت حضوری و آنلاین

۳. ثبت نام و برگزاری دوره های مدرسه تابستانی و زمستانی موسسه پوشکین و مرکز ایران روس به صورت حضوری و آنلاین

۴. ثبت نام و اخذ پذیرش دوره های پادفک روسی موسسه پوشکین به صورت حضوری و آنلاین

دوره های عمومی

دوره های عمومی آموزش زبان روسی در حال برگزاری نیز در زیر آورده شده اند:

۱. دوره های ترمیک، نیمه فشرده و فشرده زبان روسی از پایه تا سطوح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته

۲. دوره های آموزش مکالمه زبان روسی یا مکالمه محور

۳. دوره های آمادگی پادفک روسیه

۴. دوره های آمادگی آزمون A2 و B1 زبان روسی

۵. دوره های آموزش زبان روسی ویژه نوجوانان

۶. دوره های فوق فشرده پایه تا سطح A2 ویژه مهاجرت

۷. دوره های جمع بندی گرامر ویژه دانشجویان روسی

واحد آموزش مدرسه زبان روسی

دوره های آموزش زبان روسی در سطوح مختلف به صورت حضوری (فعلا در تهران و کرج) و آنلاین (در بهترین پلتفرم های تعاملی دارای امکانات کامل کلاسی) – خصوصی و گروهی – در مدرسه زبان روسی ایران و مرکز ایران روس برگزار می شوند. استفاده از منابع آموزشی جدید، اساتید مجرب و متعهد، پشتیبان آموزشی و برنامه آموزشی و مطالعاتی ویژه، از نقاط قوت کلاس های آموزش زبان روسی مراکز می باشد.

مدرسه زبان روسی تهران آمادگی برنامه ریزی و پذیرش مدیریت آموزش زبان روسی مجموعه و سازمان شما را دارد به گونه ای که بر اساس نیازهای سازمان شما دوره های اختصاصی با منابع مختص به دوره شما را آماده و اجرا می نماید.

جهت انتخاب دوره مناسب و یا بررسی آموزش سازمانی و هماهنگی جلسه با مشاوران مرکز ایران روس یا مدرسه زبان روسی تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مرکز آزمون زبان روسی مدرسه زبان روسی ایران، مرکز همکاری های موسسه پوشکین روسیه با شماره تماس: ۰۹۹۹۱۲۵۲۰۰۰ و در پیام رسان ها آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند